Умови доставки та оплати
- Нова Пошта
Послуга "післяплата" від 500 грн
Способи оплати
- Пром-оплата
- ПісляплатаПісляплата "Нова Пошта" від 500 грн
- Оплата на рахунокСплата на карту ключ до рахунку чи по повним ревізитам (IBAN)
- Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay
- Оплата на карту
Гарантія:
Умови надання гарантії
1.Гарантійний ремонт обладнання проводиться за умови пред`явлення клієнтом чека на покупку.
2.Доставка обладнання, який підлягає гарантійному ремонту, в сервісну службу здійснюється клієнтом самостійно і
за свій рахунок, якщо інше не обумовлено в додаткових письмових угодах.
3.Гарантійние зобов'язання не поширюються на матеріали і деталі, які вважаються матеріалами, що витрачаються в
процесі експлуатації.
Умови переривання гарантійних зобов'язань
Гарантійні зобов'язання можуть бути перервані в наступних випадках:
1. Невідповідність серійного номера висунутого на гарантійне обслуговування обладнання із серійним номером,
вказаним у інформаційному та / або інших письмових угодах.
2.Наявність явних чи прихованих механічних пошкоджень обладнання, викликаних порушенням правил
транспортування, зберігання або експлуатації.
3.Виявлення в процесі ремонту невідповідність правил та умов експлуатації, що пред'являються до обладнання
даного типу.
4.Ушкодження контрольних етикеток і пломб (якщо такі є).
5.Наявність всередині корпусу обладнання сторонніх предметів, незалежно від їх природи, якщо можливість подібного
не обумовлена в технічній документації та інструкції по експлуатації.
6.Ушкодження обладнання, викликані впливом факторів непереборної сили та / або діями третіх осіб.
7.Установка і запуск обладнання несертифікованим персоналом, у випадках, коли участь при установці і запуску
кваліфікованого персоналу прямо обумовлено в технічній документації або інших письмових угодах.
1.Гарантійний ремонт обладнання проводиться за умови пред`явлення клієнтом чека на покупку.
2.Доставка обладнання, який підлягає гарантійному ремонту, в сервісну службу здійснюється клієнтом самостійно і
за свій рахунок, якщо інше не обумовлено в додаткових письмових угодах.
3.Гарантійние зобов'язання не поширюються на матеріали і деталі, які вважаються матеріалами, що витрачаються в
процесі експлуатації.
Умови переривання гарантійних зобов'язань
Гарантійні зобов'язання можуть бути перервані в наступних випадках:
1. Невідповідність серійного номера висунутого на гарантійне обслуговування обладнання із серійним номером,
вказаним у інформаційному та / або інших письмових угодах.
2.Наявність явних чи прихованих механічних пошкоджень обладнання, викликаних порушенням правил
транспортування, зберігання або експлуатації.
3.Виявлення в процесі ремонту невідповідність правил та умов експлуатації, що пред'являються до обладнання
даного типу.
4.Ушкодження контрольних етикеток і пломб (якщо такі є).
5.Наявність всередині корпусу обладнання сторонніх предметів, незалежно від їх природи, якщо можливість подібного
не обумовлена в технічній документації та інструкції по експлуатації.
6.Ушкодження обладнання, викликані впливом факторів непереборної сили та / або діями третіх осіб.
7.Установка і запуск обладнання несертифікованим персоналом, у випадках, коли участь при установці і запуску
кваліфікованого персоналу прямо обумовлено в технічній документації або інших письмових угодах.